Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Pokladní doklad zasíláme zákazníkům elektronicky ve formátu PDF, na vyžádaní - poštou.

Elektronická evidence tržeb se vztahuje na platby online (např. platba kartou, PayPal, ThePay a další systémy, které umožnuji platbu online) a při platbě v hotovosti na prodejnách.

Elektronická evidence tržeb se nevztahuje na platbu bankovním převodem, na dobírku při převzetí od přepravní služby, při platbě v hotovosti na externích výdejním místech např. Zasilkovna.cz, Uloženka.cz, DPD Parcel Shop a dalších, ani při platbě na výdejním místě našého smluvního distribučního skladu na Praze 9, provozovaného společností MailStep a.s.

Více infromace o elektronická evidenci tržeb: www.etrzby.cz