Reklamace

Jak postupovat když…


...je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, nebo sepište s dopravcem tzv. škodní list. Informace co dělat, když zásilka dojde poškozená, najdete zde:

Přepravní společnost DPD


...zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Pokud byla zásilka v pořádku, ale zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, obratem nás prosím kontaktujte prostřednictvím emailu eshop@zarro.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe) a my Vám následně poradíme, jak dále postupovat. Případné barevné odchylky od vyobrazení nejsou důvodem k reklamaci, pokud Vám barva nevyhovuje, máte možnost odstoupení od smlouvy.

...chci vrátit zboží, které mi nevyhovuje

Pokud chcete vrátit zboží ve 14denní lhůtě bez udání důvodu, informace najdete zde.

...chci zboží reklamovat kvůli výrobní vadě

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že nejste spotřebitel, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.

Pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních nároků lze využít e-mailovou adresu internetového obchodu ZARRO: eshop@zarro.cz.

Peníze Vám pošleme na Vámi udaný účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.


Náklady spojené s dopravou zboží k nám k posouzení reklamace a zpět po vyřízení reklamace Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s reklamačním oddělením prodávajicího bude předem dohodnuto, jaké zboží, kdy a jak dopravíte na vlastní náklady na adresu prodávajicího;
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou nesprávným ošetřováním, mechanickým poškozením apod.);
  • na eshop@zarro.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží;
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada

Pokud nám bude výrobcem sděleno, že je zboží neopravitelné, bude reklamace vyřízena přednostně výměnou za nový kus. V případě že stejný kus není k dispozici a není dohodnuto alternativní zboží (např. jiná barva), bude reklamace dořešena vrácením peněz.

Reklamační řád

Seznamte se také s reklamačním řádem, který je součástí našich obchodních podmínek.

<< zpět na Informace