Výměna zboží

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete jej vyměnit?


V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z našich výdejních míst.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení ani na výměnu zboží vám nevzniká.


Jak zboží vratit

Rozhodnete-li se využít tohoto práva, odstoupení od smlouvy je nutné nám odeslat nejpozději 14. den od převzetí zboží.

Oznamení o odstoupení od smlouvy zasílejte emailem na eshop@zarro.cz.


Zboží zasílejte výhradně na adresu:

Mail Step a.s. (pro e-shop ZARRO.cz)

Do Čertous 2760/10, Praha 9, 193 00

Česká republika


Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. 

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení Odstoupení do smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího. Vracení peněz poštovní poukázkou není z technických důvodů možné.

K zásilce přiložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy, který si můžete stáhnout přímo zde

Formulář pro odstoupení od smlouvy (pdf)​


Dodržení 14-ti denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odesláno Odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 dnů, a začíná běžet následující den po převzetí zboží spotřebitelem.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.


Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslat e-mailem oznamení o odstoupení od smlouvy a příp. kopii nákupního dokladu, který byl přiložen k zásilce.


Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např.

  • o dodávce zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.


<< zpět na Informace