Změny v objednávce

Storno objednávky a změnu adresy můžete provést, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována, prostřednictvím emailu eshop@zarro.cz (uveďte číslo objednávky a požadovanou změnu). U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové.

Změna objednaného zboží

Nejjednodušším způsobem, jak přidat do objednávky nové zboží, je udělat si objednávku novou na www.ZARRO.cz  a poté odeslaním zprávy na eshop@zarro.cz požádat o sloučení objednávek dohromady (abyste neplatili 2x poštovné). Zároveň můžete také požádat o storno položky z původní objednávky - lze provést pouze, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována.

Změna způsobu platby

Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné. Při změně platby na platbu dobírkou Vám bude celková částka objednávky navýšena o doběrečné.

Změna způsobu dopravy

Změnit způsob dopravy lze prostřednictvím emailu eshop@zarro.cz, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována. Částka za dopravu Vám bude změněna dle nově zvoleného způsobu dopravy.



Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat na eshop@zarro.cz, rádi vám poradíme.

<< zpět na Informace